Standardul ISO 9001

Afla mai multe despre standardul ISO 9001:2015.
 
ISO 9001 este definit ca standardul international care specifica cerintele pentru un sistem de management al calitatii (SMC). Organizatiile folosesc standardul pentru a demonstra capacitatea de a furniza in mod constant produse si servicii care indeplinesc cerintele clientilor, precum si legislatia in vigoare.
 
Beneficii avantaje certificare ISO 9001

Beneficiile certificarii ISO 9001:2015 pentru compania dumneavoastra

  • Eficienta crescuta - Implementati procese si proceduri care pun accent pe calitate.
  • Venituri crescute - castigati mai multe contracte si licitatii, eficientizand in acelasi timp procesele si identificand oportunitati de reducere a costurilor.
  • Un moral sporit al angajatilor, asigurandu-va ca toti angajatii lucreaza respectand proceduri standard, astfel reducand erorile si crescand productivitatea.
  • Recunoastere internationala - recunoscut in aproximativ 188 de tari, ISO 9001 va poate ajuta sa accesati comertul international.
  • Abordarea faptica a luarii deciziilor - deciziile de afaceri pe care le luati sunt benefice pe termen lung, bazandu-se pe fapte.
  • Relatii mai bune cu furnizorii - afacerile au credibilitate prin reputatia ISO 9001, oferind furnizorilor mai multa incredere in organizatia dumneavoastra.
  • Evidenta imbunatatita - ca si in cazul oricarui sistem de management, ISO 9001 va asigura ca va documentati toate procesele.
  • Satisfactia clientilor imbunatatita - va asigurati ca aveti un sistem de feedback in vigoare care va va ajuta sa intelegeti nevoile clientilor dvs., sa identificati zonele de imbunatatire si sa reduceti resursele risipite.
  • Imbunatatirea continua - folosind raportarea neconformitatii si analiza tendintelor, puteti identifica zonele de imbunatatire si va puteti mentine in fata concurentei.
  • Contacteaza-ne pentru a obtine o oferta de certificare.
     
    image

    Avantajele certificarii pentru clienti

  • Calitatea imbunatatita a serviciilor - aceasta vine si cu beneficiul unei livrari sporite la timp
  • Nevoia redusa de returnari - deoarece problemele sunt identificate si rezolvate mai rapid, adesea fara ca clientul sa stie
  • Asigurarea serviciului - certificarea actioneaza ca dovada ca organizatia ofera solutii consistente, fiabile si potrivite scopului
  • Experienta imbunatatita - imbunatatirea relatiei dintre clienti/parti interesate si organizatie va crea o experienta mai buna pentru clienti si va creste sansele ca clientul sa revina in viitor.
  •