Standardul ISO 9001
Afla mai multe despre standardul ISO 9001:2015.
ISO 9001 este definit ca standardul international care specifica cerintele pentru un sistem de management al calitatii (SMC). Organizatiile folosesc standardul pentru a demonstra capacitatea de a furniza in mod constant produse si servicii care indeplinesc cerintele clientilor, precum si legislatia in vigoare.
Beneficiile certificarii ISO 9001:2015 pentru compania dumneavoastra
Eficienta crescuta - Implementati procese si proceduri care pun accent pe calitate.
Venituri crescute - castigati mai multe contracte si licitatii, eficientizand in acelasi timp procesele si identificand oportunitati de reducere a costurilor.
Un moral sporit al angajatilor, asigurandu-va ca toti angajatii lucreaza respectand proceduri standard, astfel reducand erorile si crescand productivitatea.
Recunoastere internationala - recunoscut in aproximativ 188 de tari, ISO 9001 va poate ajuta sa accesati comertul international.
Abordarea faptica a luarii deciziilor - deciziile de afaceri pe care le luati sunt benefice pe termen lung, bazandu-se pe fapte.
Relatii mai bune cu furnizorii - afacerile au credibilitate prin reputatia ISO 9001, oferind furnizorilor mai multa incredere in organizatia dumneavoastra.
Evidenta imbunatatita - ca si in cazul oricarui sistem de management, ISO 9001 va asigura ca va documentati toate procesele.
Satisfactia clientilor imbunatatita - va asigurati ca aveti un sistem de feedback in vigoare care va va ajuta sa intelegeti nevoile clientilor dvs., sa identificati zonele de imbunatatire si sa reduceti resursele risipite.
Imbunatatirea continua - folosind raportarea neconformitatii si analiza tendintelor, puteti identifica zonele de imbunatatire si va puteti mentine in fata concurentei.
Contacteaza-ne pentru a obtine o oferta de certificare.
Avantajele certificarii pentru clienti
Calitatea imbunatatita a serviciilor - aceasta vine si cu beneficiul unei livrari sporite la timp
Nevoia redusa de returnari - deoarece problemele sunt identificate si rezolvate mai rapid, adesea fara ca clientul sa stie
Asigurarea serviciului - certificarea actioneaza ca dovada ca organizatia ofera solutii consistente, fiabile si potrivite scopului
Experienta imbunatatita - imbunatatirea relatiei dintre clienti/parti interesate si organizatie va crea o experienta mai buna pentru clienti si va creste sansele ca clientul sa revina in viitor.